16 February 2011

why i LOVE cute & top blogger group ??

hahaha..entry nie special utk mira
a.k.a admin kpd CUTE & TOP BLOGGER group...
kpd sspe yg na bce tue... its okey :)
dialu2kan..

bloggers yg ade join group tue mst pna nmpk contest nie kan...
CONTEST I <3> CUTE & TOP BLOGGER
hehehe...and mina tringin na join... ne tau ley jd winner...hahaha reason TAK BEST na jdi
winner.. c[: weerrkkks!! lau mimpi pn blm tentu dpt mina oii...
whatEVER la....

okey..kte start dcni ya..
1stly..ta pna jmpe pn group haram jadah nie...huhh!!
nta spe la admin dy nie kan(dlm hati mengutuk2!!!)
hehehe...sori MIRA ;)
ini semue keje ALAN CHIN yg invite mina ...
dgn rela hati mina join gak...
tpi mina x xtif na sibok2 kt c2..mls la!!!(mina is LAZY babe)
since ade group bru nie..
dlm diam...mina ade gak usha2...hihihi..usha jer..mina an GADIS PEMALU
maaf!! terperasan jap...
mina da puas jelajah kat group nie...
mcm2 ade
ADMINnye pun SGT2 AKTIF
tpi mina x sure la ade brpe ramai admin dlm group nie

melalui group nie,mina jumpe banyak bloggers yg laen
mina sllu jenjalan kt members pnye blog...
pendek an crte,mina dpt cuci mate dpn lap ni jer...
info yg mina dpt pun sntse latest tau...
byk story yg they all share throu dis group.
group nie mmg best la wey!!!

mse mule2 mina join...
pelik ckt tau...mne tak nye
ade mcm rusuhan..hihihi(btol ker)
lau tak pn...ade org mau cari gadoh!
bila mina on9 jer...
tgk wall group nie...huhuhu
byk ayat KASAR maa...
t'kejut gak...ape suda jadi??
hahaha...
agak lame mina perhatikan....
xplore sane sini...
baru la mina tahu punce sbnrnye...tp
malas la nak masuk campor hal orang.

hahaha :D tergelak besar mina dbuatnye!
(ade la sebab musababnyer)
btw,mina kagum ngn admin group nie...
tabah+sabar+berani mghdpi sgle ancaman musuh
tahniah mira :)
yeeer!! mmg btol mira yg benar.
KEBENARAN MESTI BERADA DI TEMPAT YG BETUL.
ehhh!!suda lari topik lak ea..

okey2...
group CUTE & TOP blogger nie mmg sporting habis lah
sopan santun lak tue...
walaupun admin lgi mude dri members..
xde spe pn yg kisah kan.. ;)
all member saling hormat menghormati
caya lahh u ols~~ !!!
mcm nie la ANAK MALAYSIA
hahaha..xde sangkut paut pun kan.

okey la..pnjg btl entry kali nie
...ini je yg mina dapat luahkan utk
bukti mengape mina LOVE CUTE & TOP BLOGGER group.
u ols yang ade sebab laen tue...
bley la join ini contest or
komen je kt bawah nie okey...
SMILE :)

thanx sudi2 bace !!!

p/s:kpd para2 juri...yg bold 2 myb reason mina :) thanx.

No comments: